środa, 2 lipca 2014

Pudełeczko na chrzest

Kilka miesięcy temu (a dokładniej jakoś w marcu :P) miałam okazję zrobić exploding box z okazji chrztu małej Julki. Zamawiająca okazała się osobą bardzo konkretną, więc pracowało mi się niezwykle przyjemnie. Całość utrzymana jest w tonacji liliowo-fioletowej z białymi, perłowymi i złotymi dodatkami. Na ściankach obok haftu znalazła się kartka z kalendarza (z datą narodzin Maleństwa) oraz znaczenie imienia.


Do zrobienia pudełka użyłam fioletowego "Kapuśniaczka pastele" od Galerii Papieru, a także liliowo-różowego "Pastelu" od UHK Gallery. Wzór na haft znaleźć można tutaj, a szablon na buciki znalazłam na stronie internetowej czasopisma Papercraft Inspirations (a dokładniej tu - page 4). Digi-rameczki jak zwykle od cudownej Joligg a wykrojnikowa etykietka na wieczku od Szerit. Napis na niej wykonałam przy pomocy naklejek z alfabetem, gdyż gotowce akurat mi "wyszły" ;)

4 komentarze:

  1. Piękny boxik :) I w dodatku w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie. Chętnie poznałabym sposób na takie buciki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to akurat żadna filozofia (jakby to trudne było, to bym nie dała rady ;) ). Wystarczy kawałek papieru, szablon (do pobrania pod podanym linkiem), ołówek, precyzyjne nożyczki, Magic i sporo cierpliwości :P

      Usuń
  3. Piękne pudełko w moich ulubionych kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń