niedziela, 6 lipca 2014

Czerwcowa słodycz

Od kiedy rozpoczęłam moją przygodę z kartkowaniem, początek czerwca kojarzy mi się nie tylko z czereśniami i truskawkami ze śmietaną... Początek czerwca oznacza również urodziny mojej przyjaciółki i konieczność przygotowania czegoś fajnego na tę okoliczność. Ale co zrobić w sytuacji, gdy ma ona już kilka takich kartek, każda z nich związana jest z jakąś jej pasją, a mnie zaczynają kończyć się pomysły? W tym roku doszłam więc do wniosku, że nie pozostaje mi nic innego, jak tylko... ciasto truskawkowo-wiśniowe :P


Papiery, których użyłam to gratisowy dodatek do lipcowego numeru Papercraft Inspirations oraz złoty karton wizytówkowy. Do ozdoby użyłam zaś mojego nowego nabytku, czyli dziurkacza brzegowego "Koronka". Wzór na ciacho znalazłam dość dawno temu w Internecie, więc niestety nie jestem w stanie podać autora (gdyby ktoś wiedział coś na jego temat, to proszę o info)

1 komentarz:

  1. Ale apetyczna kartka :-)

    U mnie czerwiec wyjątkowo obfity w okazje urodzinowo-imieninowe - co tydzień coś, czasem dzień po dniu.

    OdpowiedzUsuń