środa, 19 marca 2014

Ekspresowy box urodzinowy

Był radosny poranek 4-go marca, gdy w moją świadomość wdarła się brutalna prawda - jutro są urodziny mojej kuzynki! I może nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że w czerwcu zeszłego roku obiecałam jej zrobić na tę okoliczność exploding boxa...

Helka jak zwykle spała, więc postanowiłam jej nie budzić. Zamiast niej pomogło mi styczniowe wydanie mojego ulubionego magazynu. Znalazłam w nim genialny wprost szablon buta i papier z motywem kart do bingo. A oto, co powstało przy ich pomocy:


Papier bazowy to Keep Calm/Take Your Time z kolekcji "Mojito" by Color Hills. Bucik i babeczka zostały wykonane przy pomocy małej "Herbatki dla dwojga" z Galerii Papieru.

Szablon buta można pobrać stąd, a retro papiery (w tym ten z kartami do bingo) są tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz