wtorek, 31 grudnia 2019

Trochę wiosny w grudniu :)

Wczoraj na blogu Kreatywnym ukazał się mój kolejny post szkoleniowy. Nieco nietypowy, bo zawarłam w nim mój pierwszy w życiu tutorial. Pokazuję mianowicie, jak w kilku prostych krokach zrobić ozdobną serwetkę i przy jej pomocy oprawić gotowy haft. A poniżej możecie obejrzeć kartkę, którą zrobiłam przy okazji tworzenia tego kursu.



Użyte materiały:
  • Wzór: "a100" od Ann's Paper Art (do pobrania za darmo tutaj)
  • Papier: "Tęcza" i "Gdy kwitną bzy" od Galerii Papieru
  • Wykrojnik: Nellie's multi frame's [MFD055]
  • Dodatki: złote półkryształki Anita's 3mm, dziurkacz brzegowy z Biedronki

9 komentarzy:

  1. Pieknie, tez robiłam w grudniu wiosenna kartkę z pudełkiem, świetna odmiana

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatna, subtelna i pełna matematyki praca - nie dość że haft matematyczny to jeszcze kątomierz! super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna klasyka i spójność różnych technik :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Podziwiam kunszt wykonania i brawa za kurs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetka zrobiona dziurkaczem - rewelacja! Byłam przekonana, że użyłaś BigShota czy innego Sizzixa :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie i delikatnie! i jak ładnie się temat pokrył z tym co właśnie zaistniało w grupie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy efekt. Ładnie wyszło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. what a great post :) I follow you on gfc # 27 ,follow back?
    xoxo, Buba

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń