sobota, 30 listopada 2019

Zapomniany monogram

Tę kartkę wykonałam jako inspirację do wrześniowego wyzwania na blogu Kreatywnym i całkowicie zapomniałam opublikować ją tutaj! Dzisiaj więc nadrobię zaległości i zaprezentuję ją dokładniej.
A tak przy okazji chciałabym zwrócić też Waszą uwagę, na górny pasek mojego bloga. Niedawno pojawiły się na nim dwie nowe zakładki, pod którymi skrywa się mój kilkuczęściowy poradnik dla osób zainteresowanych haftem matematycznym. Kliknięcie na grafikę przekierowuje do wybranego artykułu, opublikowanego bezpośrednio  na blogu Kreatywnym.



Użyte materiały:
  • Wzór: "Initial D Square" od PinBroidery 
  • Papier: zielony karton z tego zestawu oraz pomarańczowy papier w kwiaty, który kilka lat temu dostałam jako dodatek do czasopisma
  • Wykrojniki: Spellbinders Fleur de Lis Squares oraz Nellie's multi frame's [MFD056]
  • Dodatki: półperełki Anita's 3mm

1 komentarz:

  1. Jak można było zapomnieć o takim pięknym monogramie - jest cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń