wtorek, 29 września 2015

Anielskie pudełeczko

Lubię, gdy podczas tworzenia kartki jest w stanie mnie coś zaskoczyć :) Tym razem było to wręczenie mi dwóch gipsowych aniołków z prośbą o wmontowanie ich w exploding boxa.


Oczywiście nie mogło zabraknąć obowiązkowego "schowka na kasę", na którym to właśnie postanowiły przysiąść wspomniane wcześniej aniołki. Wieczko ozdobiłam moim najświeższym nabytkiem, który od teraz stał się nowym "ulubionym etykietkowo-wieczkowym" wykrojnikiem, degradując tym samym wzór dotychczas zajmujący to jakże zaszczytne stanowisko :)


Na koniec jeszcze zbliżenie wewnętrznego haftu, bo oczywiście nie byłabym sobą, gdybym się nim nie pochwaliła  :P


Użyte materiały:
  • Wzór: "Ring Pillow" od Prick'n Stitch
  • Papier: "Aż nastanie świt" i "Kapuśniaczek Pastele" od Galerii Papieru oraz "Niewinność 069" od Magicznej Kartki
  • Wykrojniki: Nellie's multi frame's  [MFD020] i [MFD055], Spellbinders Pierced Delight oraz Magnolia Summer Foliage
  • Digi-stemple: autorkami są Jolagg oraz MargoLa (w nieco zmodyfikowanej wersji - zmieniłam rok na kalendarzu)
  • Dodatki: pomarańczowe kryształki Anita's 3mm, papierowe różyczki, złote stickersy, fioletowa wstążka satynowa 6mm (niewidoczna na zdjęciach - do przewiązania "wkładu pieniężnego" w małym pudełeczku) no i oczywiście wspominane już dwukrotnie - gipsowe aniołki

Pracę zgłaszam na wyzwanie do Rapakivi. Zainspirowałam się oczywiście kolorami - szarością i fioletem z minimalną domieszką złota :)

3 komentarze:

  1. Śliczne pudełko zrobiłaś.

    Rzeczywiście rzadziej u Ciebie ostatnio bywam. Gdzieś mi zniknęłaś z listy komentujących, a od dłuższego czasu ona właśnie jest podstawą moich blogowych wędrówek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełeczko. Bardzo udane połącznie haftu i skrapków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca- podziwiam precyzję i dokladność! Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi!

    OdpowiedzUsuń