poniedziałek, 30 listopada 2020

Bożonarodzeniowe wykopaliska :)

Święta za pasem, a mnie dopadły "niechcemisie"... Miałam robić ozdoby choinkowe, bo marzy mi się, aby kiedyś (zapewne za jakieś milion lat) na naszej choince były wyłącznie osdoby ręcznie wykonane (dopuszczam obecność kupnych światełek i łańcuchów). Tymczasem mam jakąś kompletną niemoc i niechęć do chwytania za papiery. Mam nadzieję, że niedługo mi to przejdzie i do Wigilii zrobię chociaż kilka bombek. A dziś prezentuję bombki sprzed trzech lat, które jakimś cudem uchowały się na dysku i do tej pory nie doczekały się publikacji.



Użyte materiały:

  • Wzory: "Gift Tags - Xmas 1" i "Gift Tags - Xmas 3" od Prick'n Stitch oraz "Christmas Miniatures II" od Darsie Bruno
  • Papiery: "Deszczowa piosenka" i "Wesołych Świąt" od Paper Heaven (dawna Galeria Papieru), papier w śnieżynki który był gratisowym dodatkiem do czasopisma Papercraft Inspirations, a także złoty karton wizytówkowy i czerwony oraz niebieski  karton niezidentyfikowanego producenta
  • Wykrojniki: Nellie's multi frames [MFD020] i [MFD055]
  • Dodatki: wstążki, czerwone kryształki Anita's 3mm, cekinowa mini-gwiazdka oraz złoty sznurek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz