poniedziałek, 30 września 2019

Moja twórcza dziupla :)

Dzisiaj post nietypowy, ponieważ wyjątkowo w tym miesiącu nie zaprezentuję Wam żadnej z moich prac. Chciałam zamiast tego zaprosić Was w odwiedziny 😊. O co dokładnie chodzi? Otóż wrzesień na blogu Kreatywnym upływa pod znakiem pracowni i twórczych kącików. Każda z nas pokazała jak wygląda jej kreatywna przestrzeń (lub też jej brak 😉) i jakie w związku z tym ma sposoby na organizację zwoich zasobów. Dziś - na zakończenie całego cyklu - nadeszła moja kolej, bym zaprosiła Was w swoje skromne progi. Moja pracownia prezentuje się tak:


Jeśli zaś interesują Was moje sposoby na przechowywanie przydasiów - zarówno tych do haftu, jak i tych "kartkowych" - zapraszam do przeczytania posta. Opisuję w nim bardzo szczegółowo "co i jak". Wiele inspiracji znajdziecie też w artykułach pozostałych dziewczyn z Grupy Redaktorskiej oraz Craft Drużyny (TUTAJ). Serdecznie zapraszam do lektury 😊.

4 komentarze:

  1. Wow, jaki porządek, a podłoga rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porządek był przez pół godziny - do zdjęcia 😁
      A podłoga faktycznie jest ekstra - jest tak pstrokata, że brudu na niej nie widać 😜... Sama się często zastanawiam "czy ten ciapek to plama, czy wzór na panelach?" 😁

      Usuń
  2. Ja to już pisałam w sumie na priva, że w podłodze jestem zakochana <3
    A dziupla za niedługo na bank zrobi się dziuplą ;) bo ta przestrzeń raz dwa się zapełni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz przepiękną przestrzeń, pamiętam jak jeszcze było tam mnóstwo rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń