wtorek, 2 lipca 2019

Tęczowo...

Na blogu Kreatywnym ruszyło kolejne wyzwanie. W tym miesiącu należy zmierzyć się z wszystkimi kolorami tęczy. Temat przeuroczy, ale nie ukrywam, że sprawił mi niemało kłopotu... Kompletnie nie miałam pomysłu na pracę i właściwie w ostatniej chwili przypomniałam sobie o tym wzorze. A gdy go już wyszyłam, reszta zrobiła się właściwie sama ;)




Uzyte materiały:
  • Wzór: "Rainbow Birthday/Retirement" od stitchingcards.com
  • Papier: "Kwitnące Poranki 07" od Magicznej Kartki oraz kolorowy karton z Lidla :)
  • Wykrojniki: Crafty Ann FR-23 Square Frames Set oraz Nellie's multi frame's [MFD056]
  • Dodatki: półperełki Anita's 3mm oraz cekinopodobne kwiatuszki wygrzebane dawno temu w Empiku

3 komentarze:

  1. Uwielbiam tę tęczę i bardzo trudno było mi się z nią rozstać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna tęcza i do tego ma takie żywe kolory <3 Pięknie się prezentuje na kartce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka! I aż miło popatrzeć na tę tęcze :)

    OdpowiedzUsuń