czwartek, 29 czerwca 2017

Komunijna sztaluga

Ja wiem, że sezon komunijny już się skończył, ale u mnie w kolejce do publikacji wciąż czekają dwie tegoroczne kartki na tę okazję. Ot, taki mam zapłon opóźniony :P



Użyte materiały:
  • Wzór: autorką jest Patricia, prowadząca stronę Bordando en Papel (wzór dostępny tutaj)
  • Papier: "Wieści z domu" z kolekcji "Winter is coming" od UHK Gallery oraz biały karton wizytówkowy (Elfenbens linen)
  • Wykrojniki: Nellie's multi frame's [MFD055] oraz Spellbinders Fancy Framed Tags Two
  • Dodatki: dziurkacz narożnikowy z Biedronki i złote półperełki 4mm

7 komentarzy:

  1. another beautiful card Barbara

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz spóźnionego zapłonu, tylko pokazujesz kartki, gdy ich adresaci ochłoną z zachwytu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful. The shape already makes your card look special, but the combination of colours is really amazing. I like how you placed your stitching on the punched circle, and it fits to the motif itself, too. Also, those tiny yellow pearls are a great detail. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki! bardzo oryginalne, możliwe, że nie jestem jeszcze za dobrze obeznana w scrapbookingu, ale chyba nie widziałam wcześniej kartek z wyszywanymi motywami! :) (poza obszywaniem :) )

    OdpowiedzUsuń
  5. oh wow, what a fabulous card. Your card is absolutely amazing. Thank you so much for joining our Challenge at the Fadengrafik Challenge blog.
    Hugs
    Sandra

    OdpowiedzUsuń