piątek, 27 października 2017

Barmaneczka

Gdy kolega mojego męża zaprosił nas na swoje 30 urodziny od razu wiedziałam, jaki motyw pojawi się na kartce dla niego. Nie żeby od razu tak bardzo lubił "płynne złoto", ale chciałam zrobić coś lekko frywolnego na tę piękną okrągłą okazję ;)
Wybaczcie jakość zdjęć (drugie dostało lekkiej żółtaczki, ale nie mam już siły dłużej nad nim ślęczeć...), ale widać nie dane jest mi fotografowanie w dziennym świetle :P



Użyte materiały:
  • Wzór: "Barmaid with beer" od stitchingcards.com
  • Papier: "Kapuśniaczek" od Galerii Papieru oraz czerń z tego zestawu
  • Wykrojniki: Spellbinders Floral Ovals oraz Sizzix Framelites 659968
  • Dodatki: złote kryształki Anita's 3mm oraz złote stickersy

Karteluchę zgłaszam na trzy wyzwania:

      

27 komentarzy:

  1. świetna kartka! podziwiam za tą cierpliwość w dziubaniu igłą i nitką, jednak warta by osiągnąć efekt niebanalnej i oryginalnej kartki :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna, lekka karteczka, świetnie wygląda to haftowane piwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Igła z nitką ...nie lubimy się 😉 tym bardziej podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna interpretacja na urodzinki...strzał w 10 :) ...dziękuję za udział w zabawie I like challenges.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na karteczkę. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu EKO-DECO. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna karteczka...podziwiam talent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł :) dla faceta w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie haftujesz - mistrzyni! Dziękuje za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne haft i rewelacyjna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka ze świetnym wzorem :-) Moje zdjęcia dostają żółtaczki w towarzystwie sztucznego światła, przy dziennym wychodzą szare.

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczna kartka i pięknie wykonana

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegancka a zarazem zabawna kartka wyszła :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł. :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco​​. Pozdrawiam Marta. 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowa KARTKA;) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu EKO-DECO. Pozdrawiam Bożena;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu EKO-DECO.Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastycznie haftujesz, bardzo fajna kartka

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł i genialny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba! Hafty cudo! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł,fajny hafcik, super kartka

    OdpowiedzUsuń
  20. O, szacun :-) naprawdę jestem pod wrażeniem. Ja i igła - nie lubimy się :-)

    OdpowiedzUsuń