piątek, 25 marca 2016

Imieniny w kolorze irysa

Dzisiaj nie będę się szczególnie rozpisywać (zaraz trzeba koszyczek na jutro pakować ;) ). Pokażę po prostu kartkę, która powstała na trójkolorowe wyzwanie o tutaj, a potem została wręczone pewnej Pani z okazji imienin. Wytycznymi wyzwania było użycie: maksymalnie trzech kolorów (u mnie to żółty, zielony i fioletowy, który po raz kolejny został przez mój aparat przekłamany na granat :/  - z konieczności musiałam też użyć nieco białego, żeby żadna część kwiatka nie zlała się z tłem), serwetki (u mnie jest żółta wykrojnikowa) i własnoręcznie wykonanego kwiatka (jest, a jakże, wyhaftowany moimi własnymi łapkami).


Użyte materiały:
  • Wzór: "Iris" od Prick'n Stitch
  • Papier: "Herbatka dla Dwojga" i "Fioletowe Fiołki" - pasek od Galerii Papieru oraz żółty karton wizytówkowy
  • Wykrojnik: Spellbinders Gold Labels Four
  • Dodatki: dziurkacz brzegowy "Niezapominajki" od DP Craft oraz żółte półperełki Anita's 3mm

3 komentarze:

  1. Piękne karteczki!
    Wesołych, spokojnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna karteczka - dziękujemy za udział w wyzwaniu123 :)

    OdpowiedzUsuń