niedziela, 19 października 2014

Box ślubny

Uwielbiam robić pudełeczka ślubne! Tak się szczęśliwie złożyło, że końcem września musiałam takowe właśnie wykonać dla koleżanki mojej mamy, która wybierała się na ślub swojego brata.


Warunkiem koniecznym był schowek na pieniądze w postaci mniejszego pudełeczka. Ponieważ jednak lubię sobie utrudniać życie stwierdziłam, że zwykłe pudełeczko jest zbyt prostym rozwiązaniem :P


Zamawiająca wybrała konkretny kolor dodatków (złoty) oraz wzory haftu, więc wykonanie całości było zadaniem lekkim, łatwym i przyjemnym ;)


Materiały, których użyłam do wykonania pudełeczka to "Wiek Niewinności" od Galerii Papieru oraz karton wizytówkowy w kilku kolorach. Etykietkę na wieczku potraktowałam embossingiem na gorąco (bo akurat brakło mi ramek wyciętych ze złotego papieru). Ramka jak zwykle od Joligg a bukiety na wieczku wycięte dziurkaczami "listek brzozy" i "stokrotka" od DP Craft. Wzór haftu zrobiłam sama na podstawie grafiki znalezionej w sieci. Tort "upiekłam" korzystając z tego tutorialu.

1 komentarz: